Simptome ale bujiilor incandescente defecte

Simptome ale bujiilor incandescente defecte

Pentru a porni cu succes un motor diesel, va avea nevoie de o componenta speciala de incalzire numita bujie incandescenta. Un motor diesel nu poate porni si functiona corect fara caldura generata de aceasta bujie.

Daca conduceti pe timp de iarna, cand temperaturile sunt reci, motorul se va baza pe aceste bujii incandescente pentru a functiona corespunzator. In caz contrar, temperaturile reci vor face imposibila pornirea motorului. In plus, capetele cilindrilor si cilindri vor absorbi o mare parte din aceasta caldura.

Citeste si despre: la ce temperatura functioneaza bujiile incandescente

Simptome ale defectiunii bujiilor incandescente

Bujia incandescenta este o necesitate pentru functionarea corecta a motorului diesel. Asdar, in cazul in care bujiile incandescente sunt deteriorate sau defecte, simptomele ar fi usor de observat. De fapt, functionalitatea intregii masini va avea de suferit. In continuare va vom prezenta cateva simptome ale bujiilor incandescente defecte.

Dificultate la pornirea motorului

Bujiile incandescente defecte vor face ca pornirea motorului sa fie dificila. Avand in vedere ca presiunea din cilindri este responsabila pentru aprinderea motorinei, bujiile defecte vor pune o presiune mai mare pe motor ca aprinderea sa aiba loc.

Motorul da rateuri

Cand combustibilul nu se aprinde corespunzator in cilindru, acest lucru va cauza rateuri ale motorului. Dupa cum stiti, bujia incandescenta joaca un rol important in aprinderea cu succes a combustibilului. Daca bujiile nu functioneaza normal, atunci motorul va da rateuri.

Citeste si despre: cele mai comune cauze pentru care motorul da rateuri

Fum negru

Daca observati fum negru pe teava de esapament, acest lucru ar putea sa insemne ca bujiile incandescente sunt defecte. Desigur, ar putea exista mai multe motive pentru aparitia acestui fum negru, dar bujiile incandescente defecte pot fi principala cauza a aparitiei fumului negru pe teava de esapament.

Fumul negru nu este normal in urma procesului de combustie. Prin urmare, luati aparitia fumului negru ca semn de avertizare ca bujiile incandescente sunt defecte sau o alta componenta vitala a procesului de combustie este defecta.

Martorul "check engine" aprins in bord

In mod normal cand bujiile incandescente nu functioneaza normal, martorul "check engine" se va aprinde in bordul masinii. Acest martor va fi insotit de un cod de eroare stocat, va trebui sa aveti un scaner pentru citirea codului.

Citeste si despre: fum alb pe evacuare

Sursa foto: amazon.com, oards.com, carfromjapan.com

Articole similare

Cele mai multe masini care ajung intr-un service auto, au nevoie de efectuarea schimbului de ulei si a filtrelor.

P 0242 - Tensiune Ridicata Circuit Senzor B Turbocompresor.

Un injector de combustibil este o componenta vitala a sistemului de injectie a combustibilului gasit in aproape toate automobilele moderne.

Cu totii stim ce presupune rodajul, dar oare ce inseamna el din punct de vedere tehnic? Ce se intampla mai exact cand faci rodajul masinii?

Cauti o masina? Iti garantam cel mai mic pret de piata.