Parere posesori Volkswagen Golf 6 1.6 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Volkswagen Golf 1.6 TDI (105 Hp) BMT cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2012 - 2018. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Volkswagen Golf 1.6 TDI (105 Hp) BMT.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Aproximativ 500 euro. Tinand cont ca fac cam 15000-20000 km/an.
Un schimb de consumabile ma duce undeva la 700 de lei, anual fac in jur de 3, deci 2100 lei.
Intretinerea nu este foarte costisitoare, avand in vedere ca schimbul de ulei si filtre il fac eu, deci platesc doar piesele (@200ron ulei, 100-150ron filtre). Altceva nu a necesitat.
Costurile de intretinere nu depasesc 1000-1500 de lei pe an.
O am de aproape un an si am schimbat urmatoarele: distributie cu schimb de ulei si toate filtrele (1500 de lei ), amortizoarele spate care erau putin uzate din momentul cumpararii (500 de lei ), rulmenti fata deoarece incepuse sa imi bata foarte rau din cauza gropilor prin care sunt nevoit sa circul zi de zi (500 de lei ). In viitor in afara de schimbul de ulei la 15.000 de km nu prevad alte cheltuieli.
Nu o am de un an, o am de doua luni. Sper ca ma costa putin avand in vedere motorizarea.
Nu am facut un calcul exact dar cred ca in jur de 1500 lei.
Aproximativ 1000 lei.
1000-1500 lei daca se schimba si anvelopele daca nu doar schimbul de ulei 500 lei.
Costa aproximativ 1000-1500 lei.
Eu fac odata la 2 ani schimbul de ulei si de filtre si ma costa aproximativ 1000 de lei. In rest, doar combustibilul ma costa, nu am schimbat decat o data placutele de frana fata (la 35.000km) si cum am zis mai sus, uleiul si filtrele.
In jur de 700 lei, am schimbat la ea doar filtre si ulei, alte probleme nu am intampinat.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Depinde de competitie. Sunt sigur ca e mai scump decat unele japoneze cu motoare pe benzina aspirate, dar se conduce mult mai bine…
Eate o masina destul de accesibila.
Piesele au preturi decente. Cred ca nu sunt nici cele mai ieftine, dar nici cele mai scumpe. Ai alternative pana la urma.
In general piesele nu sunt scumpe, dar cele de aspect exterior da.
Piesele sunt la un pret destul de accesibil. Si le poate permite oricine cu venituri medii.
Inca nu am bagat bani in ea, sper ca foarte putin.
Piesele sunt relativ ieftine.
Sper sa nu fie cazul prea curand, nu stiu cat costa piesele.
Preturile la piese sunt OK.
Este o masina ok in materie de piese.
Daca vrei piese originale, asa cum vreau eu, mereu cand vrei sa faci un schimb, nu sunt tocmai ieftine, dar merita mult mai mult piesele originale! Cele aftermarket au un pret similar cu cel al competitiei.
Nu este chiar asa scumpa la intretinere, depinde de unde se achizitioneaza piesele. Sunt multe firme, mai ales pe online, care au preturi cu 10-15% mai mari.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Garniturile de la ulei, s-au dus doua seturi, volanta si in rest doar ulei/filtre..
Unica problema pe care am avut-o a fost un furtunas de la retur care crapase si prin care pierdeam combustibil, am reparat-o destul de ieftin si de atunci nu mai are nicio treaba.
Problema majora: carbunii de la alternator s-au dus si au necesitat schimbare. Cost: @150ron manopera demontare releu incarcare, 80ron inlocuire carbuni la un atelier de electrica auto. Am schimbat bieletele antiruliu pe fata (75ron/buc) si cred ca pe viitor vor trebui schimbate amortizoarele + ceva rulmenti. Altfel, nu pot sa zic ca m-a lasat in drum. Nu am avut alte probleme.
Este o masina fiabila, am schimbat doar arcuri pe spate si placute de frana. Am avut chiar si un accident destul de grav cu ea, am schimbat aproape toata partea din fata, dar m-a protejat cu brio.
Am povestit mai sus. Dar ca sa detaliez putin, in afara de amortizoarele pe spate si rulmentii pe fata am mai avut probleme cu un etrier care se desprinsese cumva o tablita si acesta batea in momentul cand dadeam in denivelari. Pe acesta l-am rezolvat singur, l-am sudat. O problema ce persistenta de cand am cumparat masina ar fi un tacanit la motor, la cald cand este subturat. Am mers in mai multe service-uri si mi s-a spus ca toate modele cu acest motor au aceasta problema si ca nu ai ce face. Imi vine cam greu sa cred, nu mi se pare deloc normal dar am lasat-o asa.
Foarte fiabila, inca nu am avut probleme, doar o simpla cosmetizare care m-a costat destul de putin si foarte rapid am scapat de aceasta mica problema pe care am avut-o.
Probleme nu am avut pana acum. Este foarte fiabila.
Singura problema a fost un colier de la toba care a ruginit si a trebuit inlocuit, a costat 15 lei.
O detin din 2014, singurele piese care au cedat au fost compresorul pentru clima si anul acesta debitmetrul de aer. Ceva contacte imperfecte in panoul de sigurante mi-au mai dat de lucru dar am reusit sa le rezolv singur.
Foarte fiabila, am schimbat doar consumabile si termostatul.
De la 4000km la 45.000km nu am avut nicio problema. Am schimbat placutele de frana pe fata la 35.000km si uleiul si filtrele odata la 2 ani, asa cum cere Volkswagen. Revizii an de an, totul este in perfecta stare de functionare.
Nu am avut nicio problema cu ea, doar bateria am schimbat-o si consumabile, filtre, ulei si cam atat. Nu am ce sa ii reprosez.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In general aleg serviceuri autorizate.
Nu am optat pentru reprezentanta, insa am un service foarte bun, de incredere unde imi rezolva orice problema.
Aleg sa fac cat mai multe operatiuni personal sau la un mecanic pe care il cunosc foarte bine. Faptul ca un service e service “de reprezentanta”, nu ma incalzeste cu nimic in afara de o garantie (de care nu m-as bucura daca ar trebui sa beneficiez de ea). Volumul de munca este mare intr-un astfel de service si oamenii nu mai au timp sa fie atenti la detalii. Am observat asta cand am fost cu ea in service la reprezentanta pentru a schimba bara spate, sparta de un taximetrist neatent. Si acum imi pare rau de ea.
Am cunoscut un mecanic foarte bun in zona si merg doar la el fiind specializat pe Volkswagen. Cum s-ar zice merg la baieti.
Nu merg la reprezentata deoarece consider ca sunt multi bani aruncați aiurea. Merg la o cunostinta la service unde mi se ofera aceleasi servicii si la preturi mai mici.
Sincer cred ca o sa merg in reprezentanta, ma mai gandesc, depinde de costuri pentru ca am auzit ca ma costa mult.
La baieti momentan, poate in viitor la service.
Aleg sa merg la reprezentanta.
De obicei consumabilele le schimb singur pentru placere.
La service din cartier.
Mereu merg la reprezentanta cu masina pentru serivice, pentru a ma bucura de un istoric de service plin de date reale in clipa in care voi vrea sa vand masina.
Am ales sa o duc doar la reprezentata, sa aiba un istoric, in caz ca o vand sa stie omul ca n-are km mersi cu spatele.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
10-15 mii km sau anual.
Revizia trebuie facuta periodic, la maxim 13.000 km.
Eu schimb uleiul la 10000km (fac cam 15000km/an). In rest, cam o data pe an o verific pe elevator. In rest, sunt mereu atent daca apar schimbari la mers, la motor, etc. fiecare merge in stilul lui, astfel timpul la care se face revizia este relativ.
Revizia ar trebui sa fie facuta de cate ori sunt probleme.
Eu o sa o fac la 15.000 de km. Mai am 9.000.
De cate ori este nevoie.
10.000 km sau 4 luni.
Sa o faca la 15000 km.
La intervalele de timp recomandate de producatorul consumabilelor.
Sa o faca la 15.000 km sau la un an.
Exact cand apare pe bordul masinii ca trebuie facuta, atunci sa o faca. Revizie minim o data pe an, asa cum cere Volkswagen.
Anual, eu asa procedez, nu merg foarte mult cu ea, fac 6.000-7.000km pe an, daca ar fi dupa km macar la 10.000km o revizie.
Ce consum are?
Depinde, am scos de la 3,8 la 12. Depinde de zona in care esti si unde conduci in general. Eu am un consum mediu in bord de 6,8.
Am un consum de 4-4,7 extraurban, 6 in oras si 5-5.5 la suta mediu.
Alexandria-Otopeni-Alexandria (noaptea, 3/5persoane si bagaj, mers la consum): 3.3l Alexandria-Bucuresti (zi, 1/2 persoane si bagaj, mers normal): 4.2-4.8l in functie si de trafic Bucuresti-Alexandria (zi, 1/2 persoane si bagaj, mers sportiv, cu mers bara la bara): 5.0-5.2l, aproape de 6.0l cand e foarte, foarte aglomerat. Consumul pe autostrada creste (cutie manuala in 5 trepte).
7 consum mixt urban rural.
5.5-5.8 mixtul cu jante si anvelope pe 17.
Intre 4,2 și 6, in functie de cum mergi.
Are un consum mixt de 5,5%.
Are un consum de 5,2 pe DN si 6,5 pe autostrada, in oras nu o folosesc.
6 mixt, undeva la 5.2 extraurban dar mers destul de sportiv.
5 la drum lung, 6.5-7 pe autostrada, 7.5-8 in Bucuresti.
Cam 5 litri/100km in afara daca mergi cu 4 oameni si portbagajul plin pana in 130km/h si 6-6.5 in oras in zile aglomerate. La naveta mea de 17km scot in general consum de 4 litri/100km, drumul fiind foarte liber. Mereu am aerul conditionat pornit, deci temperatura exterioara influenteaza si ea mult consumul. Vara la 9 dimineata pe naveta scot cel mai mic consum.
5.5/6l mixt, destul de ok..
Astazi o sa scriem despre un motor sau mai exact un cilindru care da rateuri. Acest fenomen apare atunci cand ai un amestec de aer...
Trecem printr-o perioada in care multe autovehicule au stat mult mai mult in parcare decat in mod normal si multe din ele au nevoi...
Este usor de inteles atractia de a merge pe motocicleta, deoarece prezinta o libertate si un sentiment de viteza pe care nu le ave...
Toata lumea a auzit cu siguranta de aceasta denumire TDI, dar foarte multi nu stiu ce inseamna, sau stiu gresit. In acest articol...
Legiuitorii Uniunii Europene au ajuns in seara de 27 octombrie la un acord prin care masinile si autoutilitarele noi sa aiba emisi...